kallblodochvarmblod

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Jenny & Madde - 3 juli 2011 22:41

Var meningen att jag bara skulle gå ut på promenad med sähkäri efter som han har stått i ca 1månad blandannat för att han har haft ett elakt sår på bakbenet men som är på bättringsvägen nu som tur:)  Men när jag gått en stund blev jag så rid sugen  så jag hoppade upp och skrittade honom i skogen en stund, härligt att sitta på min älskade gubbe igen:) snaaart snaaart får vi luffa i skogen igen<3


          Lite tunn efter vilan men han är ju på gång nu igen :)

Tog också lite hag av Rico och Toivo :)

           

 

Av Jenny & Madde - 3 juli 2011 22:23

Finns det nån som skulle vilja fixa e ny header åt oss? Nån som kan använda photoshop? Det skulle vara så härligt om vi skulle få en lite proffsigare layout, stilrent helt enkelt! Skicka svar till min mail mrafsback@gmail.com, om det finns nån snäll person där ute som skulle vilja hjälpa oss, Tack!  :)
   

Av Jenny & Madde - 3 juli 2011 17:58

Idag stod hoppning på schemat med Sandy. Det kanske inte var så skonsamt för hennes stackars ben när hon bär på 300 kg mage :D Men det är endå ett effektivt sätt att få bort några kilon runt magen!


Idag gjorde jag en slags ''evighets bana'',med ett kryss,ett vanligt upprät hinder och ett litet cavalletti. Höjden på hinderna stod endast mellan 30-60 cm. Hon var het som tusan idag och jag hade fullt upp med att hålla inn henne utan att riva henne i munnen! Men annars var jag riktigt nöjd med dagens hoppträning! :)


Här kommer bilder och en film!: 
       



   

   


Vi är..

Madelene Räfsbäck, 19 år
Ägare till: Viltsu och Sandy.
 
Jenny Norrgård, 23 år
Ägare till: Toivo, Rico och Riita


Madelene Pellfolk, 23 år.
Medryttare i Jennys stall.

 

Hästarna i bloggen :

Villen veto, f. 1991.          (Finsk häst)
 

Sandy van de Odoonerweg, f. 1995. (Haflinger)
   
Toivon Tuuli, f. 2006. (Finsk häst)

 

Viitaritar, f 2006 (Finsk häst)

 


(foderhäst) Happy, f. 1995.

(Irish cob)
 
Unionspeedy, R.I.P. (1998-2013)
    
Enrique lee, f. 2007. (Varmbl./finskh.)
 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards