kallblodochvarmblod

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Jenny & Madde - 7 april 2011 21:26

Tack Madde för det fina Inlägget på min födelsedag!


Var och shoppade lite häst saker i dag + kläder till mig själv:)


  -Ett lila schabrak

-Lila bak- och fram benskydd

-Råsa/röd ryktborste

-Blått/grönt Fleecetäcke

-Blått/biege high neck regntäcke

-En finntack katalog:)


Skulle cokså köpt en ny hjälm till mig själv MEN på den färgen jag ville ha så fanns inte min storlek så det får jag köpa senare :D


 


Av Jenny & Madde - 7 april 2011 19:34

Idag fyller min lilla Jenny 21 år!! sorligt att hon blir gamlare hela tiden,tycker redan hennes blonda hår har blivit gråare? Hon har blivit ännu kortare än vad hon redan är, och senast jag såg henne,körde hon rullator till bybutiken i Yttermark?

När du Jenny läser det här -ta inte illa upp! Utan det jag menar är det att du kanske behöver en liten supp? Och stallet hoppas jag att din far kan sköta åt lilla dig, och din make ska ge dig en skön massage, utan att säga nej. Kanske till present av mig du får en grimma eller två, nej nu måste jag nog sluta rimma och gå ut och gå!!

Saken är den att även om du fyller 21 år idag, så blir du inte 1 år äldre i mina ögon! Jag har känt dig i ca. 3-4 år och vi har hunnit göra så sjukt mycket tillsammans och med våra hästar, att det är svårt att få med alla minnen på bild.
Så jag gjorde en kort film till dig:

 
 

Av Jenny & Madde - 7 april 2011 08:02

  Vad rider ni med?

Spö eller sporrar?


 

Vi är..

Madelene Räfsbäck, 19 år
Ägare till: Viltsu och Sandy.
 
Jenny Norrgård, 23 år
Ägare till: Toivo, Rico och Riita


Madelene Pellfolk, 23 år.
Medryttare i Jennys stall.

 

Hästarna i bloggen :

Villen veto, f. 1991.          (Finsk häst)
 

Sandy van de Odoonerweg, f. 1995. (Haflinger)
   
Toivon Tuuli, f. 2006. (Finsk häst)

 

Viitaritar, f 2006 (Finsk häst)

 


(foderhäst) Happy, f. 1995.

(Irish cob)
 
Unionspeedy, R.I.P. (1998-2013)
    
Enrique lee, f. 2007. (Varmbl./finskh.)
 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards