kallblodochvarmblod

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jenny & Madde - 9 oktober 2011 19:43

Åkte iväg till vasa på Match show och i dag var det Sähkäris tur:) Första gången för honom! Vi fick rött band i Ridhästklassen, super nöjd över min fina häst:)


             


Tack Madde för bilderna <3

 

Av Jenny & Madde - 9 oktober 2011 16:34

Efter skolan kom några klasskompisar till stallet på kaffe och ridning :)


Mikaela på Sähkäri.

Sofia på Toivo.


    Erica me sina fina lyösnagglar :D                

    


...

Av Jenny & Madde - 5 oktober 2011 17:53

Tjaa, vad ska man säga? Min uppdatering har ju inte varit den bästa precis,men vad kan man göra när man har haft fullt upp i flera dagar.. :D

Jag har bl.a börjat på med att måla och bygga det sista på lösdriften nu innan vintern. Varit ut och skrittat med Viltsu i skogen (han har en lös sko). Och Sandy har blivit longerad en dag, och idag har jag busat med henne i hagen och NH-tränat henne :)

Så jag ska försöka skärpa mig framöver med uppdatering och FÄRSKA bilder ;)

Här kommer dagens mobil bild av mina grisar(Y):
 
 
 

Av Jenny & Madde - 5 oktober 2011 14:30

Jag och Madde P red ut på "dunderbergs turen" på kvällen med Toivo å Sähkäri! Hann nästan bli mörkt inann vi kom hem och vi hade inga reflex *ajja bajja* men det gick bra ändå:)




   

Av Jenny & Madde - 3 oktober 2011 14:50

Lite dålig uppdatering nu men det är så fullt upp med allting nu.


Red Toivo i freda, tränade på skänkelvikningar i skritt och trav och öppna och lusta i skritt samt lite galoppatbete Toivo var jätte samarbetsvillig eftersom vi bara har hoppat och ridit i terräng senaste tiden. :)


På lördags morgonen före jobbet red jag en stund på ridplan med Rico, och så duktig han har blivit:) Ni ska få se bilder när jag rider honom någon dag

Men tror bestämt att jag ska köpa ny sadel till honom så om ni har en allround eller dressyr sadel med vid/x-vid bom så bjud ut! :)


 


Vi är..

Madelene Räfsbäck, 19 år
Ägare till: Viltsu och Sandy.
 
Jenny Norrgård, 23 år
Ägare till: Toivo, Rico och Riita


Madelene Pellfolk, 23 år.
Medryttare i Jennys stall.

 

Hästarna i bloggen :

Villen veto, f. 1991.          (Finsk häst)
 

Sandy van de Odoonerweg, f. 1995. (Haflinger)
   
Toivon Tuuli, f. 2006. (Finsk häst)

 

Viitaritar, f 2006 (Finsk häst)

 


(foderhäst) Happy, f. 1995.

(Irish cob)
 
Unionspeedy, R.I.P. (1998-2013)
    
Enrique lee, f. 2007. (Varmbl./finskh.)
 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards